Jak postupovat
Jednotlivé kroky registrace ochranných známek prostřednictvím www.trademarks.cz:
1. PŘEDBĚŽNÁ POPTÁVKA
- vyplnění poptávkového formuláře (proklik vlevo nahoře "REGISTROVAT ochrannou známku"), nebo
- zaslání e-mailu na lawyer@lawyer.cz
2. OBJEDNÁVKA
- zašleme klientovi na základě poptávky
- klient vyplní a zašle e-mailem zpět
3. PODPIS PLNÉ MOCI, ÚHRADA
- na základě objednávky zašleme plnou moc k zastupování v příslušném řízení a výzvu k úhradě objednaných služeb
- klient zašle podepsanou plnou moc a uhradí cenu služeb
4. REŠERŠE NEBO ZPRACOVÁNÍ ZATŘÍDĚNÍ
- vypracování rešeršního posudku (je-li objednán) a jeho zaslání klientovi (e-mailem)
- není-li objednána rešerše, vypracování návrhu zatřídění
5. PODÁNÍ PŘIHLÁŠKY, SPRÁVNÍ POPLATEK
- zpracování a podání přihlášky ochranné známky
- úhrada správního poplatku klientem registračnímu úřadu
6. PRŮBĚH ŘÍZENÍ, ZÁPIS ZNÁMKY
- zveřejnění přihlášky ve věstníku registračního úřadu na dobu 3 měsíců
- zápis známky do rejstříku
- vydání certifikátu o zápisu známky registračním úřadem a jeho zaslání k Vašim rukám
Obvyklá délka řízení před příslušnými Úřady:
- řízení o zápisu národní známky: 5-6 měsíců
- řízení o zápisu národní známky Společenství: 10-12 měsíců
- řízení o mezinárodním zápisu známky: 12 měsíců